Palacar
Редуктор PALACAR KR2 (електронний) до 180 к.с.
Підтримувані двигуна потужністю до 180 PS
Діаметр LPG: Ø 6
Діаметр виходу газу: Ø 19
Діаметр води: Ø 16
Опір котушки: 10 Ω
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Потужність котушки: 21W
Розміри: 200/220 / 95mm
Вага: 1,90kg
Корпус: технологія вприскування
27 €
Редуктор PALACAR KR-4/2 до 120 к.с.
Підтримувані сили двигуна: 120 к.с.
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 6
Діаметр виходу газу: Ø 12
Діаметр ліктя води: Ø 16
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Опір котушки: 10Ω
Потужність котушки: 21W
Розміри: 200/140 / 75мм
Вага: 1,30kg
25 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-4/2 до 150 к.с.
Підтримувані сили двигуна: 150 к.с.
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 6
Діаметр виходу газу: Ø 12
Діаметр ліктя води: Ø 16
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Опір котушки: 10Ω
Потужність котушки: 21W
Розміри: 200/140 / 75мм
Вага: 1,30kg
27 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-4/1 до 170 к.с.
Підтримувані сили двигуна: 170 к.с.
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 12
Діаметр ліктя води: Ø 16
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Опір котушки: 7Ω
Потужність котушки: 30W
Розміри: 200/140 / 75мм
Вага: 1,30
28 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-4/2 до 170 к.с.
Підтримувані сили двигуна: 170 к.с.
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 12
Діаметр ліктя води: Ø 16
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Опір котушки: 7Ω
Потужність котушки: 30W
Розміри: 200/140 / 75мм
Вага: 1,30kg
28 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-4/1 до 200 к.с.
Підтримувані сили двигун: 200 л.с.
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 12
Діаметр ліктя води: Ø 16
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Опір котушки: 7Ω
Потужність котушки: 30W
Розміри: 200/140 / 75мм
Вага: 1,30kg
32 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-4/2 до 200 к.с.
Підтримувані сили двигун: 200 л.с.
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 12
Діаметр ліктя води: Ø 16
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Опір котушки: 7Ω
Потужність котушки: 30W
Розміри: 200/140 / 75мм
Вага: 1,30kg
32 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-4/2 до 220 к.с.
Підтримувані сили двигуна: 220 к.с
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 12
Діаметр ліктя води: Ø 16
Газовий фільтр: вбудований
Запірний клапан: інтегрований
Опір котушки: 7Ω
Потужність котушки: 30W
Розміри: 200/140 / 75мм
Вага: 1,30kg
34 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-3 до 250 к.с.
Підтримувані двигуна потужністю до 250 к.с
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 6
Діаметр виходу газу: Ø 16
Діаметр води: Ø 16
Розміри: 190/190 / 95mm
Вага: 1,70kg
42 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-3 до 300 к.с.
Підтримувані двигуна потужністю до 300 к.с
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 16
Діаметр води: Ø 16
Розміри: 190/190 / 95mm
Вага: 1,70kg
44 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-3 до 350 к.с.
Підтримувані двигуна потужністю до 350 к.с
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 16
Діаметр води: Ø 16
Розміри: 190/190 / 95mm
Вага: 1,70kg
46 €
Редуктор PALACAR TURBO KR-3 до 400 к.с.
Підтримувані двигуна потужністю до 400 к.с
Робочий тиск: 0,8 - 2,0 бар
Тиск клапана: 3,5 бар
Діаметр LPG: Ø 8
Діаметр виходу газу: Ø 16
Діаметр води: Ø 16
Розміри: 190/190 / 95mm
Вага: 1,70kg
55 €
Клапан бензину PALACAR
7 €
Форсунка Palacar 3 цил
Робочий тиск [бар] 0,5 ÷ 2,0
Максимум робочий тиск [бар] 4,5
Робоча температура [° C] -20 до 120
час відкриття інжекторів [мс] 2.4 ~
Час закриття форсунка [мс] 1.7 ~
Діапазон продуктивності [кВт / циліндр] 11 ÷ 29
Вага [кг] 0,46
Максимум Витрата газу [л / хв] 120 при р = 1 бар
Довжина 124 мм
Висота 78 мм
19 €
Форсунка Palacar 4 цил
Номінальний робочий тиск [бар] 0,5 ÷ 2,0
Максимальний робочий тиск [бар] 4,5
Робоча температура [° C] -20 до 120
час відкриття інжекторів [мс] 2.4 ~
Час закриття інжектора [мс] ~ 1,7
Діапазон потужності [кВт / циліндр] 11 ÷ 29
Вага [кг] 0,46
Максимальні витрати [л / хв] 120 при р = 1 бар
Довжина 154 мм
Висота 78 мм
22 €
Форсунка Palacar 4 цил (тип Valtek)
Матеріал корпусу: -Пластик
Штуцер входу газу (мм): 10
Штуцер виходу газу (мм): 5
Кількість форсунок в секції: 4
Тип форсунок: Штокові
Опір котушки (Ом): 3
Тип роз'єму котушки: Valtek (європейський)
Калібровані штуцера в комплекті: є
20 €
Форсунка Palacar 5 цил
Номінальний робочий тиск [бар] 0,5 ÷ 2,0
Максимальний робочий тиск [бар] 4,5
Робоча температура [° C] -20 до 120
час відкриття інжекторів [мс] 2.4 ~
Час закриття інжектора [мс] ~ 1,7
Діапазон потужності [кВт / циліндр] 11 ÷ 29
Вага [кг] 0,46
Максимальні витрати [л / хв] 120 при р = 1 бар
Довжина 184 мм
27 €
Форсунка Palacar 6 цил
Номінальний робочий тиск [бар] 0,5 ÷ 2,0 Максимальний робочий тиск [бар] 4,5
Робоча температура [° C] -20 до 120
час відкриття інжекторів [мс] 2.4 ~
Час закриття інжектора [мс] ~ 1,7
Діапазон потужності [кВт / циліндр] 11 ÷ 29
Вага [кг] 0,46
Максимальні витрати [л / хв] 120 при р = 1 бар Довжина 184 мм
28 €
Жиклер для форсунок PALACAR
0,35 €
Насадка РС для Форсунки HANA
1,5 €
Повний ремкомплект для форсунок VALTEK
5 €
Розподільник металевий 2 циліндра
2 €
Розподільник металевий 3 циліндра
2,5 €
Розподільник металевий 4 циліндри
3 €
Монтажний набір HANA на 4 циліндри
9 €
Штуцер Faro прямий D6
1 €
Штуцер Faro прямий D8
1 €
Штуцер Faro кутовий D6
1,5 €
Штуцер Faro кутовий D8
1,5 €
Перейти до:
Комплектуючі
склад-база, газобалонне обладнання машини, гуртові ціни, +38093-553-7889 (Вайбер) propan@meta.ua
Загальна кількість переглядів сторінки
1,201
Шукати в цьому блозі
Підписатися на:
Дописи (Atom)
-
1. КУРС: ОДРУЖИТИСЯ ЗАВДЯКИ ІНТЕРНЕТУ 2. КОНФІДЕНЦІЙНА ПСИХОЛОГІЧНА САМОДОПОМОГА ДЛЯ VIP-ПЕРСОН, ЛЬОТЧИКІВ, ПОЛІТИКІВ 3. ПОСЛУГИ, КОНСУЛЬ...
-
Мінікомплект 2-го покоління Palacar (електронний) від 80 до 180 к.с. 1. Редуктор Palacar 2-го покоління з фільтром і клапаном газу 1 шт 2...
Архів блогу
- квітня 2017 (1)
- лютого 2017 (1)
Немає коментарів:
Дописати коментар